Veelgestelde vragen

Krijg ik het product wat op de foto staat?

Ja! Wij vinden het erg belangrijk dat je weet wat je koopt. Omdat edelstenen en mineralen natuurproducten zijn en elk exemplaar uniek is, maken we van elk item meerdere foto’s. Ook staan de afmetingen en het gewicht bij het product. Regelmatig worden er filmpjes op Instagram gedeeld, zodat je ook bewegend beeld hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. 

Ik ben op zoek naar een bepaalde edelsteen of mineraal, maar heb die niet gevonden in de shop, hoe kan JouwSteen mij daarbij helpen?

We helpen je graag bij het vinden van Jouw Steen, stuur ons gerust een berichtje via het contactformulier of mail naar mail@jouwsteen.nl. Wij doen regelmatig inkopen en wellicht ligt Jouw Steen al in ons magazijn, maar staat ze nog niet online. Ben je op zoek naar een groter exemplaar of een speciaal item, ook hiervoor kun je contact met ons opnemen. 

Kan ik een sieraad op maat laten maken door Patty?

Ja dat kan zeker! Patty heeft een aantal ringen en armbanden onder het kopje Made By Patty staan die zij zelf met veel liefde maakt. Ben jij op zoek naar een ander formaat of heb je bepaalde wensen voor kleur of edelsteen? Stuur Patty gerust een bericht en ze kijkt samen met jou naar de mogelijkheden.

Ik ben op zoek naar een bepaalde werking van een edelsteen of mineraal, kan JouwSteen mij advies geven?

Jazeker! Bij elke steen in de shop staat al kort vermeld wat de werking is van de steen, maar mocht je een specifieke vraag hebben, neem dan gerust contact met ons op. We kunnen je helpen bij de werking op emotioneel, spiritueel en fysiek vlak. Echter geven wij geen medische adviezen, raadpleeg bij ernstige psychische of gezondheidsklachten altijd een arts.

Krijg ik bij mijn bestelling een kaartje met de omschrijving en betekenis van de steen?

In de shop staat bij elk product een beschrijving, we sturen verder geen extra beschrijving toe aan je bestelling. 

Vanaf welk bedrag wordt mijn bestelling gratis verzonden?

Je bestelling wordt binnen Nederland vanaf €100,- gratis verzonden. Mocht je je bestelling willen opsparen om zo verzendkosten te besparen kan dat door middel van een “Open Box”. Meer informatie vind je op de pagina verzenden en levertijd.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

We streven ernaar je bestelling binnen 2-3 dagen te verzenden.

Wat is een ‘open box’?

Bij een open box kun je je bestelling opsparen om zo verzendkosten te besparen. Ga voor meer informatie naar deze pagina.

Mijn bestelling is beschadigd, wat doe ik nu?

Als je bestelde artikel is beschadigd tijdens het transport is dat natuurlijk erg vervelend. Neem dan zo snel mogelijk (binnen 2 dagen) contact met ons op via mail@jouwsteen.nl, vermeld daarin het bestelnummer, wat er mis is met de bestelling en jouw contactgegevens. Stuur ook duidelijke foto’s mee van de verpakking en het beschadigde item. Samen kijken we naar een passende oplossing.

Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling deze nog wijzigen?

Helaas lukt het via de site niet om een bestelling te wijzigen. Mocht je toch iets willen wijzigen in je bestelling neem dan contact met ons op via mail@jouwsteen.nl. Bestellingen die al verzonden zijn kunnen niet meer geannuleerd worden. 

Hoe kan ik het beste mijn edelstenen reinigen en/of opladen?

Bij de beschrijving van elke edelsteen kun je zien hoe deze het beste gereinigd of opgeladen kan worden. Meer informatie over het reinigen en opladen van edelstenen lees je op deze pagina.

Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of stuur een mailtje naar mail@jouwsteen.nl.

Winkelwagen
Scroll naar boven